Kämpa kämpa!

Fortsätter beta av kurs efter kurs i utbildningen, måste säga att det känns som jag kommit in i ett riktigt bra flow nu. Förutom skolan går även träningen bra fast det känns ruskigt tung just nu. Blir uppemot ca 15 timmar som lägs på träning varje vecka. Cardion kör jag på morgonen innan frukost och styrkan på eftermiddagen.

Måste säga att det är riktigt kul att fler och fler hör av sig och vill ha tips i sin träning och kost. Ni får mer än gärna göra det och så fort mitt företag är igång kommer jag hjälpa till med kost- och träningsscheman. Ikväll kommer jag ta de lugnt och eventuellt se en film. Hoppas ni alla får en bra kväll!

Här kommer en frukost och kvällsmål från veckan, frukosten består av rågflingor, lite linfrön och solrosfrön samt chokladkasein, hallon russin och banan. GOTT! Kvällsmålet består av hackade cashewnötter och mandlar blandat med chokladkasein, kakao och lite mjölk. Smakar precis som marabou mjölkchoklad, snuskigt gott!

asd 062

asd 091

Lämna en kommentar